امان از دست پسرا

امان از دست پسرا

الو سلام
_ سلام هلن جونم!
_ هلن کیه؟!
_ اوخ ... هلیا جونم!
_ هلیا؟!
............_ اشتباه شد می خواستم بگم ساناز من!
_ ساناز؟!
_ آنی... چطوری آنی؟
_ آنی کیه؟
_ سمیرا... دلم خیلی واست تنگ شده بود!!
_سمیرا؟
_ آها! سوگل، می بوسمت!!
_ سوگل؟!!
_ اصلا... اصلا ببخشید، شما؟
_ سارا
_ کدوم سارا؟ مروتی؟
_ نه
_ عزتی؟
_ نه
_ حشمتی؟
_ نه
_ صادقی؟
_ نه
_ ببخشید، سارا خانوم؟
اجازه بدین... من اسمتونو به لیست اضافه کنم!
خوب... سارا، عزیزم! چطوری؟ خیلی دلم هواتو کرده بود.

(پسرا ناراحت نشینا اما واقعیت تلخه)


نظرات شما عزیزان:

اونی که می شناسی
ساعت6:39---11 شهريور 1391
سلام مبینا چرا فکر می کنی که پسرا اینقده نادون هستن که 160اسمو نام ببرن و اخرش بگن سارا اونا خیلی باهوشن می دونی چرا 160اسمو نام می برن چون می خوان حسادتونو در ارن ببخشید اینو گفتم شرمنده ولی دیدم خیلی پسرا رو ناراحت کردی با این جملت منم اینو گفتم ناراحت نشی مطالبت عالی است منم حرف بالا رو شوخی امیدوارم منو ببخشی

• روزی پسری از معشوقه اش خواستگاری کرد.



ولی دختر قبول نکرد..



از ان پسر پرسیدند چرا ناراحت نشدی ؟؟!



گفت : من کسیو از دست دادم که دوستم نداشت...



ولی اون کسیو از دست داد که عاشقش بود...


پاسخ: سلام دوست عزیز من همچین جسارتی نکردم که پسرا احمق هستد, این مطلب جنبه طنز داره پس لطفا ناراحت نشین اقا پسرای گل ( این رو کلی گفتم که همه بفهمن), بعدش هدف این مطلب بعد از نشاندن لبخند به لبتون این بود که بعضی از پسرا تک پر نیستن, البته من حق رو به اونا میدم چون ذات جنس مذکر اینه و تا زمانی که به کسی تعهد نداره باید عشق و حال کنه اما از راه درستش. ممنون بابته متن و نظر و سر زدن به وبم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,ساعت 4:13 نويسنده mobina |