نیمه گم شده ی من

 

 

 

 

نیمه ی گمشده ی من ، چه کسی می تونه باشه

 

 

مثل روح تشنه ی من ، همیشه دیوونه باشه


 

کسی که هر کلامش ، طلوعی تازه باشه


 

غم و تنهایی ما ، به یک اندازه باشه


 

اون کسی که خواستن او ، با همه فرق داشته باشه

 

 

هر چی که از او بخونم ، شعر بی غمی نباشه

 

 

کسی که برای خوندن ، نشسته تو سینه ی من


 

نفس هاش هوای عشقه ، سکوتش صدای عشقه

 

 

اون که از نهایت عشق ، من و با اسمم بخونه

 

 

من و جزئی از وجودش ، یا خود خودش بدونه


 

اون که گم شده از آواز ، تا که من تنها بمونم

 

 

جاده ی جستجوهامو ، تا قیامت بکشونم


 

کسی که همیشه عاشق ، مثل من دیوونه باشه

 

 

تو دنیا اگه نباشه ، تو آینه می تونه باشه

 


 

کسی که هر کلامش ، طلوعی تازه باشه


 

 

غم و تنهایی ما ، به یک اندازه باشه



نظرات شما عزیزان:

zeinab
ساعت16:20---14 شهريور 1391
سلام مبینا جون وبت خییییییییلی قشنگه خییلی خوشحال می شم به منم سر بزنی!!!!!!!!!!!پاسخ: سلام عزیزم, ممنون , حتما بهت سرمیزنم عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,ساعت 16:11 نويسنده mobina |