...گوش کن با لب خاموش سخن می گویم...

 

 

نشود فاشِ کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر،نامه رسان من توست

گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

روزگاری شد و کس مردِ رهِ عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و توست


گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید
همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست

گو بهار دل و جان باش و خزان باش ،ارنه
ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست

این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت
گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست

نقش ما گو ننگارند به دیباچه ی عقل
هرکجا نامه ی عشق است نشان من و توست

سایه زاتشکده ماست فروغ مه مهر
وه از این آتش روشن که به جان من و توست



نظرات شما عزیزان:

Ali
ساعت1:06---14 شهريور 1391
سلام پس لینک کنید دیگه....
پاسخ: چشم


میلاد
ساعت0:40---13 شهريور 1391
سلام عزیزم امیدوارم خوب باشی وبلاگ زیبایی داری امیدوارم در زیاد کردن مطالبت موفق باشی
ممنون دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:,ساعت 1:13 نويسنده mobina |