کاشکی

کاشکی

 


کاشکی چشمامو میبستم
کاشکی عاشقت نبودم
اما هستم
 

 

کاش ندونی بیقرارم
کاش اصلا دوست نداشتم
اما دارم.......
 

 

کاش ندونی که دلم واسه چشات پر میزنه
کاش ندونی که میاد هرروز بهت سر میزنه
کاشکی بارون غمت منو میبرد
کاش ندونی که نگاهم خیره مونده به نگاهت
کاش ندونی که همیشه موندگارم چشم به راهت
کاشکی احساسمو عشقت دیگه میمرد
 

 

کاش گلاتو میسوزوندم
کاش میرفتم نمیموندم
اما موندم
 
 

کاش یکم بارون بگیره
کاش فراموشت کنم من
اما دیره


نظرات شما عزیزان:

استلا جون
ساعت10:37---12 شهريور 1391
سلام گلم مرسی که سر زدی!

ما بخار شیشه ایم نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی.
پاسخ: سلام عزیزم, خواهش, بله گلم موافقم. زیبا بود:)


mohammad
ساعت1:15---12 شهريور 1391
یک دقیقه سکوت به خاطر ناامید شدن تمام امیدها…!


پاسخ: هیچوقت نا امید نشو, چون تا خدا هست نا امیدی وجود نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:,ساعت 1:48 نويسنده mobina |