عروس

 
 
 

 

از این ور اون ور شنیدم داری عروس میشی گلم

 

مبارکت باشه ولی آتیش گرفته این دلم

 

خیال میکردم با منی عشق منی مال منی

 

فکر نمیکردم یه روزی راحت ازم دل بکنی

 

باور نمیکردم بخوای راس راسی تنهام بزاری

 

آخه یه عمر همش بهم گفته بودی دوسم داری

 

گفته بودی عاشقمی به پای عشقم میشینی

 

میگفتی هر جا که باشی خودت و با من میبینی

 

رفتی سراغ دشمنم یه پست نامرد حسود

 

یکی که حتی به خدا لنگه ی کفشمم نبود

 

به ذهنشم نمیرسید حتی نگاش کنی یه روز

 

آخ که چه دردی میکشم ای دل بیچاره بسوز

 

با این همه ولی هنوز عشقت برام مقدسه

 

همین که تو شاد باشیو بخندی واسه من بسه

 

تاج عروسیت و برات خودم هدیه میخرم

 

غصه نخور حرفات و من پیش کسی نمیبرم

 

هر کی بپرسه بش میگم خودم ازش خواستم بره

 

میگم برای هر دومون اینجوری خیلی بهتره

 

تاج عروسیت و برات خودم هدیه میخرم

 

غصه نخور حرفات و من پیش کسی نمیبرم

 

هر کی بپرسه بش میگم خودم ازش خواستم بره

 

میگم برای هر دومون اینجوری خیلی بهتره

 

با این که میدونم برات همدم و غمخوار نمیشه

 

آرزو میکنم دلت یه لحظه غصه دار نشه

 

با این که میدونم یه روز تورو پشیمون میبینم

 

همیشه از خدا میخوام چشمات و گریون نمیبینم

 

با این که از دوری تو دلم داره میترکه

 

ولی به خاطر تو هم شده میگم

مبارکهههههههههههههههه
(این رو برای پسرای دل شکسته گذاشتم)


نظرات شما عزیزان:

mostafa_73
ساعت22:19---11 شهريور 1391
سوختم...باران بزن شاید تو خاموشم کنی...شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی...بزن باران ، من سراپای وجودم آتش است...پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی... .



سلام.وب جالب و قشنگی داری.اگه دوست داشتی یه سری به وب من هم بزن.در ضمن اگه خواستی تبادل لینک هم کنیم.
پاسخ: سلام. ممنون. حتما دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,ساعت 20:56 نويسنده mobina |