خداحافظ

 

 

بهم گفتی خداحافظ ، تورو دیگه نمیخوامت

بهت قول میدم از امروز ، دیگه هیچوقت نمیپامت

بهم گفتی تو این روزا ،  ازت من میگذرم آسون

ببین ذرات عشقم رو ، همه حل شد تویِ بارون

خداحافظ چه آسون بود، چشات امشب چه آروم بود

ولی انگار که عشق من ، مثل جغد رویِ  بوم بود


خداحافظ  ...خداحافظ ... خداحافظ  ...


دیگه عشقو نمیفهمم ، دیگه خون تو رگام خشکید

بگو چشمای غمگینت، چرا از عشق من ترسید

خداحافظ عزیز دل، برو دل کندن آسونه

دل خوش باور و تنهام ، از این بازی دلش خونه

خداحافظ چه آسون بود ، چشات امشب چه آروم بود

ولی انگار که عشق من ، مثل جغد رویِ بوم بود



نظرات شما عزیزان:

ساعت11:25---24 شهريور 1391
یاد گرفتم كه عشق با تمام عظمتش تنها ۲ یا ۳ ماه بیشتر زنده نیست


یادگرفتم كه عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دوخط موازی كه به هم نمی رسند...


یاد گرفتم كه هرچه عاشق تر باشی خیانت بزرگتری می بینی....


یاد گرفتم كه در عشق هیچ كس به اندازه ی من وفادار نیست...


و در آخر یاد گرفتم كه هرچه عاشق تر باشی تنها تری...


عشق یعنی تنهایی محض
پاسخ:
فکر نکنم.....
ممنون:)

پاسخ:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,ساعت 1:44 نويسنده mobina |